subtel FAQ - Viden, oplysninger og svar på de hyppigst stillede spørgsmål til vores kundeservice.

Her finder du ofte stillede spørgsmål og de tilhørende svar. Hvis du har et problem, som ikke er dækket af vores FAQ, kan du naturligvis sende os en e-mail til info@subtel.de.

Levering til Danmark fra Tyskland tager normalt 2-4 arbejdsdage.
Du kan kontakte vores kundeservice enten via e-mail eller telefon:
- e-mail: info@subtel.com
- Telefon: 0808 1315 150
Hvis du har et ordrenummer, bedes du henvise til det, når du kontakter os, for at hjælpe os med at finde en hurtig løsning.
Hvis din pakke ikke er ankommet inden for den angivne tid, bedes du kontakte vores kundeservice på info@subtel.com for at få hjælp og yderligere muligheder.
Hvis du har modtaget et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på info@subtel.com og forklare problemet. Vedlæg venligst billeder af det modtagne produkt, så vi kan løse dit problem så hurtigt som muligt.

Betalingsmuligheder

subtel.dk tilbyder forskellige betalingsmuligheder:
- Kreditkort
- PayPal
Du kan downloade alle fakturaer og kvitteringer direkte fra din kundekonto. Vi sender også en kopi af fakturaen med alle e-mails med forsendelsesbekræftelse.

Ombytning, tilbagelevering og tilbagekaldelse

Returnering kan ske i op til 30 dage efter modtagelsen af din levering. Efter denne periode er det ikke længere muligt at anmode om en returnering med refusion. Du kan få flere oplysninger om vores returpolitik ved at klikke på linket "Fortrydelsesret" i navigationslinjen.
For at vi kan behandle din returnering så hurtigt som muligt, bedes du sende din ordre eller det produkt, du ønsker at returnere, sammen med en kopi af fakturaen til følgende adresse:
subtel GmbH
Plauener Str. 163-165
Haus E
13053 Berlin
Tyskland
For at kunne anmode om returnering er det vigtigt at kontakte os via e-mail (info@subtel.com) eller telefon (0808 1315 150) for at angive din anmodning om returnering. Returneringer er kun gyldige inden for de første 30 dage efter, at du har modtaget leveringen.

Tilbagebetaling af købsprisen

Du vil modtage en tilbagebetaling, så snart vi har modtaget dine varer og behandlet returneringen. Refusioner foretages til den samme betalingsmetode, som du brugte til at placere din ordre.

Fordele ved en kundekonto

Hvis du har brugt en forkert e-mailadresse eller leveringsadresse, da du afgav din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice direkte på info@subtel.com
Hvis du har problemer med din adgangskode til din konto, skal du klikke på knappen "Har du glemt din adgangskode?" under adgangskodefeltet. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din e-mailadresse og vil modtage en e-mail, så du kan nulstille din adgangskode.
Hvis du ønsker at tilføje en leveringsadresse til fremtidige ordrer, skal du blot logge ind på din kundekonto, gå til dine personlige indstillinger og klikke på "Registrer ny adresse". Når du er registreret, kan du indstille den nye adresse som din standardadresse.

3 års garanti

subtel® GmbH yder 3 års garanti på alle produkter. Efter udløbet af denne periode er garantien ikke længere gyldig. Du kan finde yderligere oplysninger på vores side "Garanti".