Oplader til Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC; FinePix J100 – 4.2-8.4V 0.6A fra CELLONIC
Ikke tilgængelig
Forventes på 30.10.2026
5% rabat hvis bestilt på forhånd
Forsendelse: 29 kr.
Sikker betaling
Din betaling sendes via en SSL-krypteret forbindelse og håndteres af vores betalingsudbydere. Vi gemmer ikke dine kortoplysninger.
Dine data er beskyttet
Vi bruger dine data til at behandle din ordre og sælger dem ikke til tredjepart. Du finder detaljerne i vores privatlivspolitik.
Det siger vores kunder
Kunderne nævner ofte
Også nævnt: Hurtig levering (14), Hjælpsom kundeservice (6)
-
MANFRED Tyskland
En super billig oplader til NP-45 batteriet til Fujifilm. Fordel i forhold til den originale oplader fra Fujifilm: du kan bruge den på 230V AC og 12V DC i køretøjet. Du kan også oplade en 5V DC-mobiltelefon, smartphone, e-boglæser osv. Via USB-forbindelse. Der bør være et valg af opladningsholdere til andre fotobatterier som tilbehør, for så kan du oplade flere batterier med en LED-enhed. Nu har jeg været nødt til at købe to opladere.
-
rona Tyskland
Enheden ser meget "billig" ud i sine individuelle dele. Efter samlingen, som er helt enkel, kan jeg ikke længere bekræfte dette. Designet er meget tiltalende. Du kan ikke længere se enhedens moderate pris. Betjeningsvejledningen er skrevet på en forståelig måde, desværre er skriftstørrelsen lidt lille. Det er et produkt, jeg (gennemsnitsforbruger) absolut kan anbefale.
-
Kordula Tyskland
Produktet bruges kun under normale husholdningsbelastninger og fungerer uden problemer. Håndteringen er enkel, optikken tiltalende. Prislinjeforholdet er optimalt.
-
André Frankrig
Jeg købte denne oplader for at erstatte den defekte oplader i mit kamera (Fujifilm). Det fungerer perfekt og oplader NP-45 batteriet hurtigt. Jeg anbefaler dette produkt.
-
MANFRED Tyskland
En super billig oplader til NP-45 batteriet til Fujifilm. Fordel i forhold til den originale oplader fra Fujifilm: du kan bruge den på 230V AC og 12V DC i køretøjet. Du kan også oplade en 5V DC-mobiltelefon, smartphone, e-boglæser osv. Via USB-forbindelse. Der bør være et valg af opladningsholdere til andre fotobatterier som tilbehør, for så kan du oplade flere batterier med en LED-enhed. Nu har jeg været nødt til at købe to opladere.
-
sandrine Frankrig
Dette produkt svarer nøjagtigt til mine forventninger, jeg er glad og kan bruge mit kamera igen. Prisen er mere end interessant, og vi tøver ikke et sekund med at bestille den. sandrine
-
Jean-Claude Frankrig
PRODUKT, DER ER FULDSTÆNDIG I OVERENSSTEMMELSE MED MIN FORESPØRGSEL. KAN MANGE DOKUMENTATION PÅ FRANSK!!!IKKE HELE VERDEN KAN OVERSÆTTE!!!
-
Christine Frankrig
svarer godt til det jeg ledte efter, nem forklaring for at finde det rigtige produkt, upåklagelig til brug
-
André Frankrig
Jeg købte denne oplader for at erstatte den defekte oplader i mit kamera (Fujifilm). Det fungerer perfekt og oplader NP-45 batteriet hurtigt. Jeg anbefaler dette produkt.
-
Verificeret køber Frankrig
Hej, Opladeren fungerer rigtig godt, og opladningsmonitoren er meget nyttig. Det var meget nemt at kontakte Subtel, og leveringen var meget hurtig - tak for alt!
Passer til din enhed:
For er dette produkt ikke registreret hos os som passende
Det betyder ikke nødvendigvis, at det ikke passer — vores kompatibilitetsliste er ikke fuldstændig.
Passer dette produkt til din enhed?
Passer til 129-enheder
Passer til følgende enheder
Der er ingen enheder, der passer til dit filter.
Erstatter disse originale delnumre
- Fuji BC-45
- Fuji BC-45a
- Fuji BC-45b
- Fuji BC-45c
- Fuji NP-45
- Fuji NP-45a
- Fuji NP-45b
- Fuji NP-45s
Beskrivelse
Oplader fra CELLONIC
Udvalgte kompatible modeller: Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC; FinePix T200
Kontrollér modelkompatibilitet
Mangler du en oplader til din enhed, eller vil du have en ekstra til kontoret, sommerhuset eller rejsen? Denne CELLONIC oplader leverer ladestrøm fra stikkontakten til de modeller, der er angivet under kompatibilitet – og gør, at du ikke skal flytte den originale oplader rundt.Opladeren er lavet til de angivne modeller og bruger de stik og udgangsværdier, der står i produktinformationen, så du kan sammenligne dem direkte med din originale oplader.
Derfor vælger du en oplader fra CELLONIC
• Passer til de angivne modeller – Kompatibiliteten er angivet pr. model – se kompatibilitetsfanen• Klar til brug – Kontrollér stikkontaktens type og spænding samt nødvendige kabler og enhedens ladekrav
• Gennemsigtige specifikationer – Stik, udgangsspænding og strømstyrke fremgår herunder
• Erstatning eller ekstra oplader – Behold den originale ét sted og brug denne et andet
Produktinformation:
Mærke: CELLONICInput: 100-240V
Output: 4.2-8.4V 0.6A max. 5.04W
Kabellængde: 1m
Model / reference: BC-45
Kompatibilitet
Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC, Fuji FinePix T200, Fuji FinePix Z100fd, Fuji FinePix Z10fd, Fuji FinePix Z20fd, Fuji FinePix Z70, Fuji FinePix Z35, Fuji FinePix Z90, Fuji FinePix JV100, Fuji FinePix Z30, Fuji FinePix J30, Fuji FinePix JX500, Fuji FinePix XP120, Fuji FinePix XP140, Fuji FinePix XP60, Fuji FinePix Z33WP, Fuji FinePix T350, Fuji FinePix JZ300, Fuji FinePix XP30, Fuji FinePix XP80, Fuji FinePix J100, Fuji FinePix JX370, Fuji FinePix JX550, Fuji FinePix T400, Fuji FinePix J10, Fuji FinePix J27, Fuji FinePix T500, Fuji XP90, Fuji FinePix J38, Fuji FinePix JX250, Fuji FinePix JZ250, Fuji FinePix XP130, Fuji FinePix XP50, Fuji FinePix Z800EXR, Fuji FinePix J110w, Fuji FinePix JX200, Fuji FinePix XP10, Fuji FinePix J20, Fuji FinePix JV200, Fuji FinePix XP70, Fuji FinePix JX300, Fuji FinePix J150w, Fuji FinePix J28, Fuji FinePix J37, Fuji FinePix Z110, Fuji FinePix Z200fd, Fuji FinePix Z37, Fuji FinePix Z700EXR, Fuji FinePix J120, Fuji FinePix JZ100, Fuji FinePix JZ500, Fuji FinePix T300, Fuji FinePix Z300, Fuji FinePix JX400, Fuji FinePix JX700, Fuji FinePix XP20, Fuji FinePix Z900EXR, Fuji FinePix J250, Fuji FinePix JX560, Fuji FinePix Z80, Fuji FinePix J50, Fuji FinePix JX280, Fuji FinePix JZ200, Fuji FinePix J12, Fuji FinePix J210, Fuji FinePix JX420, Fuji FinePix JX520, Fuji FinePix JX580, Fuji FujiFilm Instax SQ20, Fuji FinePix J32, Fuji FinePix Z1000EXR, Fuji FinePix Z950EXR, Fuji FinePix J25, Fuji FinePix JV150, Fuji FinePix JX210, Fuji FinePix JX350, Fuji FinePix JZ110, Fuji FinePix T550, Fuji FinePix J29, Fuji FinePix T190, Fuji FinePix JV250, Fuji FinePix Z85, Fuji FinePix J15 fd, Fuji FinePix JV110, Fuji FinePix JV160, Fuji FinePix JZ510, Fuji FinePix T360, Fuji FinePix JX540, Fuji FinePix JX260, Fuji FinePix JX510, Fuji FinePix JZ310, Fuji FinePix T410, Fuji FinePix Z115, Fuji FinePix Z71, Fuji FinePix JX405, Fuji FinePix JX710, Fuji FinePix JZ305, Fuji FinePix T305, Fuji FinePix Z31, Fuji FinePix Z81, Fuji FinePix J26, Fuji FinePix JV205
Se fanen Kompatibilitet for den fulde, kontrollerede liste og eventuelle begrænsninger.
Sammenlign enhedens ladestik, spænding, strømbehov og eventuelle ladeprotokol med opladerens specifikationer; en stikform eller modelhenvisning alene er ikke tilstrækkelig.
Bestil hos subtel
- Betal med MobilePay
- Fragt fra 29 kr.
- 30 dages fortrydelsesret · 3 års garanti
Tekniske detaljer
| Artikelnummer: | 111348 |
|---|---|
| Vægt: | 169 g |
| Længde: | 98 mm |
| Bredde: | 48 mm |
| Højde: | 38 mm |
| EAN: | 4250264998407 |
Kompatibilitet
Passer til følgende enheder
- Fuji Film Instax SQ20
- Fuji FinePix J10
- Fuji FinePix J100
- Fuji FinePix J110w
- Fuji FinePix J12
- Fuji FinePix J120
- Fuji FinePix J15 fd
- Fuji FinePix J150w
- Fuji FinePix J20
- Fuji FinePix J210
- Fuji FinePix J25
- Fuji FinePix J250
- Fuji FinePix J26
- Fuji FinePix J27
- Fuji FinePix J28
- Fuji FinePix J29
- Fuji FinePix J30
- Fuji FinePix J32
- Fuji FinePix J37
- Fuji FinePix J38
- Fuji FinePix J50
- Fuji FinePix JV100
- Fuji FinePix JV105
- Fuji FinePix JV110
- Fuji FinePix JV150
- Fuji FinePix JV160
- Fuji FinePix JV200
- Fuji FinePix JV205
- Fuji FinePix JV250
- Fuji FinePix JV255
- Fuji FinePix JX200
- Fuji FinePix JX205
- Fuji FinePix JX210
- Fuji FinePix JX250
- Fuji FinePix JX260
- Fuji FinePix JX280
- Fuji FinePix JX290
- Fuji FinePix JX295
- Fuji FinePix JX300
- Fuji FinePix JX330
- Fuji FinePix JX335
- Fuji FinePix JX350
- Fuji FinePix JX355
- Fuji FinePix JX370
- Fuji FinePix JX375
- Fuji FinePix JX390
- Fuji FinePix JX400
- Fuji FinePix JX405
- Fuji FinePix JX420
- Fuji FinePix JX440
- Fuji FinePix JX500
- Fuji FinePix JX510
- Fuji FinePix JX520
- Fuji FinePix JX540
- Fuji FinePix JX550
- Fuji FinePix JX560
- Fuji FinePix JX580
- Fuji FinePix JX590
- Fuji FinePix JX700
- Fuji FinePix JX710
- Fuji FinePix JZ100
- Fuji FinePix JZ110
- Fuji FinePix JZ145
- Fuji FinePix JZ150
- Fuji FinePix JZ200
- Fuji FinePix JZ250
- Fuji FinePix JZ260
- Fuji FinePix JZ295
- Fuji FinePix JZ300
- Fuji FinePix JZ305
- Fuji FinePix JZ310
- Fuji FinePix JZ500
- Fuji FinePix JZ505
- Fuji FinePix JZ510
- Fuji FinePix T190
- Fuji FinePix T200
- Fuji FinePix T205
- Fuji FinePix T300
- Fuji FinePix T305
- Fuji FinePix T350
- Fuji FinePix T360
- Fuji FinePix T400
- Fuji FinePix T410
- Fuji FinePix T500
- Fuji FinePix T510
- Fuji FinePix T550
- Fuji FinePix T560
- Fuji FinePix XP10
- Fuji FinePix XP11
- Fuji FinePix XP120
- Fuji FinePix XP130
- Fuji FinePix XP140
- Fuji FinePix XP20
- Fuji FinePix XP22
- Fuji FinePix XP30
- Fuji FinePix XP50
- Fuji FinePix XP60
- Fuji FinePix XP70
- Fuji FinePix XP80
- Fuji FinePix Z1000EXR
- Fuji FinePix Z100fd
- Fuji FinePix Z1010EXR
- Fuji FinePix Z10fd
- Fuji FinePix Z110
- Fuji FinePix Z115
- Fuji FinePix Z200fd
- Fuji FinePix Z20fd
- Fuji FinePix Z30
- Fuji FinePix Z300
- Fuji FinePix Z31
- Fuji FinePix Z33WP
- Fuji FinePix Z35
- Fuji FinePix Z37
- Fuji FinePix Z70
- Fuji FinePix Z700EXR
- Fuji FinePix Z707EXR
- Fuji FinePix Z71
- Fuji FinePix Z80
- Fuji FinePix Z800EXR
- Fuji FinePix Z808EXR
- Fuji FinePix Z81
- Fuji FinePix Z85
- Fuji FinePix Z90
- Fuji FinePix Z900EXR
- Fuji FinePix Z909EXR
- Fuji FinePix Z91
- Fuji FinePix Z950EXR
- Fuji XP90
- Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC
Erstatter følgende produkter
Anmeldelser
-
MANFRED Tyskland
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varEin super preiswertes Ladegerät für den NP-45 Akku für Fujifilm. Vorteil gegenüber Original-Ladegerät von Fujifilm: man kann es an 230V AC und an 12V DC im KFZ benutzen. Man kann auch noch über USB-Anschluß 5V DC Handy, Smartphon, eBook Reader usw. Laden.
Es sollte für andere Foto-Akku als Zubehör noch Ladeschalen zur Auswahl geben, denn dann könnte man mit einem Ledegerät mehrere Akkus laden. Jetzt habe ich mir zwei Ladegräte kaufen müssen. -
rona Tyskland
Enheden ser meget "billig" ud i sine individuelle dele. Efter samlingen, som er helt enkel, kan jeg ikke længere bekræfte dette. Designet er meget tiltalende. Du kan ikke længere se enhedens moderate pris. Betjeningsvejledningen er skrevet på en forståelig måde, desværre er skriftstørrelsen lidt lille. Det er et produkt, jeg (gennemsnitsforbruger) absolut kan anbefale.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varDas Gerät sieht in seinen Einzelteilen sehr "Billig" aus. Nach dem Zusammenbau,welcher absolut einfach ist, kann ich dieses aber nicht mehr bestätigen. Das Design ist sehr ansprechend. Man sieht dem Gerät den moderaten Preis nicht mehr an. Die Bedienungsanleitung ist verständlich geschrieben, leider in der Schriftgröße etwas klein.
Es ist ein Produkt, welches ich (Otto-normal-Verbraucher) absolut weiterempfehlen kann. -
Sabine Tyskland
Jeg kastede ved en fejltagelse min oplader for et halvt år siden. Heldigvis er der Subtels eget brand Cellonic. Genial oplader med et ekstra 12V billader-kabel og samtidig USB-opladningsmulighed til f.eks. Smartphone.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varHabe doch glatt vor einem halben Jahr versehentlich mein Ladegerät weggeworfen. Zum Glück gibt es die Eigenmarke Cellonic von Subtel. Geniales Ladegerät mit zusätzlich 12V Autoladekabel und gleichzeitiger USB-Lademöglichkeit von z.B. Smartphone. -
sandrine Frankrig
Dette produkt svarer nøjagtigt til mine forventninger, jeg er glad og kan bruge mit kamera igen. Prisen er mere end interessant, og vi tøver ikke et sekund med at bestille den. sandrine
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varCe produit correspond exactement à mes attentes, j'en suis ravie et peux à nouveau me reservir de mon appareil photo. Le prix est plus qu'intéressant et on n'hésite pas une seule seconde à le commander. sandrine -
Kordula Tyskland
Produktet bruges kun under normale husholdningsbelastninger og fungerer uden problemer. Håndteringen er enkel, optikken tiltalende. Prislinjeforholdet er optimalt.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varDas Produkt wird nur unter normaler haushaltsüblicher Belastung genutzt und funktioniert problemlos. Die Handhabung ist simpel, die Optik ansprechend. Das Preisleitungsverhältnis ist optimal. -
André Frankrig
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varj'ai acheté ce chargeur pour remplacer le chargeur défectueux de mon appareil photo (Fujifilm). Il fonctionne parfaitement et charge rapidement la batterie NP-45. je recommande ce produit. -
Robert Nederlandene
Opladeren fungerer godt, prisen er bestemt ikke for høj sammenlignet med den originale oplader. Den originale oplader er sandsynligvis ikke bedre i kvalitet, fordi den brød efter mere end et år.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varDe lader werkt goed, de prijs is zeker niet te hoog in vergelijking met de originele lader. De originele lader is vast niet beter van kwaliteit, want die ging na ruim een jaar al stuk. -
Verificeret køber Frankrig
Hej, Opladeren fungerer rigtig godt, og opladningsmonitoren er meget nyttig. Det var meget nemt at kontakte Subtel, og leveringen var meget hurtig - tak for alt!
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varBonjour,
Le chargeur fonction vraiment bien et le moniteur de charge est très utile.
Le contact avec Subtel a été très simple et l’expédition très rapide - Merci pour tout ! -
christian Frankrig
fremragende kvalitet, jeg vil anbefale din virksomhed så meget som muligt. seriøs forsendelse til tiden ingen forsendelsesomkostninger for fremtidige forsendelser fremragende
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varqualité excellente, je recommanderai autant que possible votre établissement.
sérieux
envoi dans les délais
pas de frais de ports pour les futurs envois
excellent -
Mario Tyskland
Jeg kan anbefale det til alle, hvor den originale oplader ikke længere fungerer. Adapter passer let. Jeg bruger det til mit digitale kamera, og det fungerer fint.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varEmpfehlen kann ich es allen,wo das originale Ladegerät nicht mehr funktioniert. Adapter passt problemlos. Ich verwende es für meine Digitalkamera und funktioniert prima.
-
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog var
Verificeret køb
Produktsikkerhed
Producent / EU Ansvarlig person
| Producent | subtel GmbH |
|---|---|
| Adresse | Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland |
| info@subtel.dk | |
| Sikkerhedsdatablad | Download |