Oplader til Canon EOS 550D, 600D, 650D, 700D, Kiss X4, Kiss X5 – 4.2-8.4V 1A / 1000mA fra CELLONIC
På lager
Levering: 2-3 arbejdsdageForsendelse: 29 kr.
Sikker betaling
Din betaling sendes via en SSL-krypteret forbindelse og håndteres af vores betalingsudbydere. Vi gemmer ikke dine kortoplysninger.
Dine data er beskyttet
Vi bruger dine data til at behandle din ordre og sælger dem ikke til tredjepart. Du finder detaljerne i vores privatlivspolitik.
Det siger vores kunder
Kunderne nævner ofte
Også nævnt: Hurtig levering (8)
-
Marie Christine Frankrig
Oplader meget enkel og praktisk at bruge, den kan bruges både i bilen og derhjemme. Jeg anbefaler det til alle, der rejser regelmæssigt og elsker billeder. Fremragende kvalitet og igen meget praktisk og nem at bruge.
-
charles-Henri Frankrig
godt produkt, som jeg anbefaler til alle, der ønsker en oplader til hjemmet og bilen (bedre end Canon -oplader!) og til en langt mere overkommelig pris.
-
charles-Henri Frankrig
godt produkt, som jeg anbefaler til alle, der ønsker en oplader til hjemmet og bilen (bedre end Canon -oplader!) og til en langt mere overkommelig pris.
-
Roy Nederlandene
En oplader er en oplader, ikke? Men hvorfor betale den øverste pris, når en billigere oplader også fungerer fint!
-
jean Frankrig
Opladeren fungerer godt, ikke omfangsrig og let. Hvis sagen opstår, kan jeg anbefale det.
-
Jean Luc Frankrig
Jeg anbefaler dette produkt. Fungerer perfekt. Hurtig forsendelse. Meget seriøs
-
charles-Henri Frankrig
-
Jérôme Frankrig
Fantastisk produkt, der perfekt erstatter den originale oplader, men endnu mere, hvis du bestiller andre adapterpuder.
-
Marie Christine Frankrig
Oplader meget enkel og praktisk at bruge, den kan bruges både i bilen og derhjemme. Jeg anbefaler det til alle, der rejser regelmæssigt og elsker billeder. Fremragende kvalitet og igen meget praktisk og nem at bruge.
-
Sjeng Nederlandene
samme kvalitet som originalen
Passer til din enhed:
For er dette produkt ikke registreret hos os som passende
Det betyder ikke nødvendigvis, at det ikke passer — vores kompatibilitetsliste er ikke fuldstændig.
Passer dette produkt til din enhed?
Passer til 11-enheder
Passer til følgende enheder
Der er ingen enheder, der passer til dit filter.
Erstatter disse originale delnumre
- Canon LC-E8
- Canon LP-E8
Beskrivelse
Oplader fra CELLONIC
Udvalgte kompatible modeller: Canon EOS 550D, 600D, 650D, 700D, Kiss X4, Kiss X5
Kontrollér modelkompatibilitet
Mangler du en oplader til din enhed, eller vil du have en ekstra til kontoret, sommerhuset eller rejsen? Denne CELLONIC oplader leverer ladestrøm fra stikkontakten til de modeller, der er angivet under kompatibilitet – og gør, at du ikke skal flytte den originale oplader rundt.Opladeren er lavet til de angivne modeller og bruger de stik og udgangsværdier, der står i produktinformationen, så du kan sammenligne dem direkte med din originale oplader.
Derfor vælger du en oplader fra CELLONIC
• Passer til de angivne modeller – Kompatibiliteten er angivet pr. model – se kompatibilitetsfanen• Klar til brug – Kontrollér stikkontaktens type og spænding samt nødvendige kabler og enhedens ladekrav
• Gennemsigtige specifikationer – Stik, udgangsspænding og strømstyrke fremgår herunder
• Erstatning eller ekstra oplader – Behold den originale ét sted og brug denne et andet
Produktinformation:
Mærke: CELLONICInput: 100-240V
Output: 4.2-8.4V 1A / 1000mA max. 5.04W
Kabellængde: 1m
Model / reference: LC-E8
Kompatibilitet
Canon EOS 550D, Canon EOS 600D, Canon EOS 650D, Canon EOS 700D, Canon EOS Kiss X4, Canon EOS Kiss X5, Canon EOS Kiss X6i, Canon EOS Rebel T2i, Canon EOS Rebel T3i, Canon EOS Rebel T4i, Canon EOS Rebel T5i
Se fanen Kompatibilitet for den fulde, kontrollerede liste og eventuelle begrænsninger.
Sammenlign enhedens ladestik, spænding, strømbehov og eventuelle ladeprotokol med opladerens specifikationer; en stikform eller modelhenvisning alene er ikke tilstrækkelig.
Bestil hos subtel
- Betal med MobilePay
- Fragt fra 29 kr.
- 30 dages fortrydelsesret · 3 års garanti
Tekniske detaljer
| Artikelnummer: | 100690 |
|---|---|
| Vægt: | 168 g |
| Længde: | 98 mm |
| Bredde: | 48 mm |
| Højde: | 38 mm |
| EAN: | 4250264992306 |
Kompatibilitet
Passer til følgende enheder
Erstatter følgende produkter
Anmeldelser
-
Marie Christine Frankrig
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varChargeur d'utilisation très simple et pratique, on peut l'utiliser aussi bien en voiture qu'à la maison. Je le recommande à toute personne qui effectue régulièrement des voyages et qui aime les photos.
Excellente qualité et encore une fois très pratique et simple d'utilisation. -
charles-Henri Frankrig
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varbon produit, que je conseille à tous ceux qui souhaite un chargeur pour la maison et la voiture ( mieux que le chargeur Canon!) et pour un prix beaucoup plus abordable. -
Frédéric Frankrig
Jeg brugte det kun en gang, så svært at fortælle. Lille, kompakt og let objekt. lige hvad du skal tage på en tur.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varJe ne l'ai employer qu'une seul fois, donc difficile a dire.
Petit objet compacte et leger. juste ce qu'il faut pour emporter en voyage.
-
MARIE-CHRISTINE Frankrig
Modtagelse af materialet i henhold til dets beskrivelse og inden for de annoncerede frister (48 timer). Websted, som jeg anbefaler for dets opfølgning og alvor
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varRéception du matériel conforme à sa description et dans les délais annoncés (48h). Site que je recommande pour son suivi et son sérieux -
Rob Zakee Nederlandene
En meget praktisk enhed. Du kan oprette separate tilbehør til forskellige typer batterier. Du skal købe det separat ...
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varEen heel handig apparaat. Je kunt er aparte opzetstukjes voor diverse soorten accu's opzetten. Die moet je wel apart aanschaffen... -
Jérôme Frankrig
Fantastisk produkt, der perfekt erstatter den originale oplader, men endnu mere, hvis du bestiller andre adapterpuder.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varSuperbe produit qui remplace parfaitement le chargeur d'origine mais plus encore si on commande d'autre plaquettes d'adaptateur. -
Roy Nederlandene
En oplader er en oplader, ikke? Men hvorfor betale den øverste pris, når en billigere oplader også fungerer fint!
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varEen oplader is een oplader toch? Maar waarom zou je dan de hoofdprijs betalen als een goedkopere oplader het ook prima doet! -
Luc Frankrig
Meget økonomisk oplader til Canon EOS 6000 batteri og derudover giver det dig mulighed for at genoplade en telefon takket være en USB-udgang
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varChargeur très économique pour batterie Canon EOS 6000 et en plus il permet de rechatger un téléphone grace à une sortie USB -
Ueli Tyskland
Når kameraets batteri skal oplades på (verdens) turen. Via cigarettænder eller stikkontakt.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varWenn er Kameraakku auf der (Welt-)Reise unterwegs geladen werden muss. Via Zigarettenanzünder oder über Netzstecker. -
jean Frankrig
Opladeren fungerer godt, ikke omfangsrig og let. Hvis sagen opstår, kan jeg anbefale det.
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog varLe chargeur fonctionne bien , pas encombrant et léger.
Si le cas se présente je pourrai le recommander.
-
Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog var
Verificeret køb
Produktsikkerhed
Producent / EU Ansvarlig person
| Producent | subtel GmbH |
|---|---|
| Adresse | Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland |
| info@subtel.dk | |
| Sikkerhedsdatablad | Download |