Oplader til Sony Cyber-shot DSC-F88, DSC-G1, DSC-G3, DSC-L1 – 4.2-8.4V 0.6A fra CELLONIC

(61 anmeldelser)
Artikelnummer: 100811

Det siger vores kunder

4,8 (61)

Kunderne nævner ofte

• Nadia Frankrig

Dette er et produkt, som jeg havde brug for i lang tid, jeg var heldig at finde det på dit websted til en overkommelig pris. Jeg er glad for min ordre. Tak for alt.

• Kerstin Tyskland

vær venlig ikke at gøre evalueringen så vanskelig (lang), at den kun afskrækker dig. Jeg skrev, at jeg vil anbefale dig til andre. Er det ikke nok?

• benoliel Frankrig

produktet fungerer uden problemer. Jeg anbefaler det til alle, der har mistet eller forlagt deres kamerabatterioplader.

• Martin Nederlandene

En oplader, der fungerer perfekt med batteriet fra Sony, P-BD1, det er en robust oplader og en meget god reservelader til bilen.

• Nadia Frankrig

Dette er et produkt, som jeg havde brug for i lang tid, jeg var heldig at finde det på dit websted til en overkommelig pris. Jeg er glad for min ordre. Tak for alt.

• Monique Nederlandene

Perfekt oplader til en god pris

• nelly Frankrig

Jeg placerede mit batteri direkte, og to timer efter fuld opladning kunne jeg bruge mit kamera igen

• Carine Frankrig

Godt kvalitetstilbehør velegnet til opladning af batterier, uanset om det er på lysnettet eller i bilen.

• Martin Nederlandene

En oplader, der fungerer perfekt med batteriet fra Sony, P-BD1, det er en robust oplader og en meget god reservelader til bilen.

• Carine Frankrig

Godt kvalitetstilbehør velegnet til opladning af batterier, uanset om det er på lysnettet eller i bilen.

Passer til din enhed:

For er dette produkt ikke registreret hos os som passende

Det betyder ikke nødvendigvis, at det ikke passer — vores kompatibilitetsliste er ikke fuldstændig.

Passer dette produkt til din enhed?

Passer til 32-enheder
Beskrivelse

Oplader fra CELLONIC

Udvalgte kompatible modeller: Sony Cyber-shot DSC-F88, DSC-G1, DSC-G3, DSC-L1

Kontrollér modelkompatibilitet

Mangler du en oplader til din enhed, eller vil du have en ekstra til kontoret, sommerhuset eller rejsen? Denne CELLONIC oplader leverer ladestrøm fra stikkontakten til de modeller, der er angivet under kompatibilitet – og gør, at du ikke skal flytte den originale oplader rundt.

Opladeren er lavet til de angivne modeller og bruger de stik og udgangsværdier, der står i produktinformationen, så du kan sammenligne dem direkte med din originale oplader.

Derfor vælger du en oplader fra CELLONIC

• Passer til de angivne modeller – Kompatibiliteten er angivet pr. model – se kompatibilitetsfanen
• Klar til brug – Kontrollér stikkontaktens type og spænding samt nødvendige kabler og enhedens ladekrav
• Gennemsigtige specifikationer – Stik, udgangsspænding og strømstyrke fremgår herunder
• Erstatning eller ekstra oplader – Behold den originale ét sted og brug denne et andet

Produktinformation:

Mærke: CELLONIC
Input: 100-240V
Output: 4.2-8.4V 0.6A max. 5.04W
Kabellængde: 1m
Model / reference: BC-CSD BC-TR1

Kompatibilitet

Sony Cyber-shot DSC-F88, Sony Cyber-shot DSC-G1, Sony Cyber-shot DSC-G3, Sony Cyber-shot DSC-L1, Sony Cyber-shot DSC-M1, Sony Cyber-shot DSC-M2, Sony Cyber-shot DSC-P100, Sony Cyber-shot DSC-P120, Sony Cyber-shot DSC-P150, Sony Cyber-shot DSC-P200, Sony Cyber-shot DSC-T1, Sony Cyber-shot DSC-T10, Sony Cyber-shot DSC-T11, Sony Cyber-shot DSC-T2, Sony Cyber-shot DSC-T200, Sony Cyber-shot DSC-T3, Sony Cyber-shot DSC-T30, Sony Cyber-shot DSC-T300, Sony Cyber-shot DSC-T33, Sony Cyber-shot DSC-T5, Sony Cyber-shot DSC-T50, Sony Cyber-shot DSC-T500, Sony Cyber-shot DSC-T7, Sony Cyber-shot DSC-T70, Sony Cyber-shot DSC-T700, Sony Cyber-shot DSC-T75, Sony Cyber-shot DSC-T77, Sony Cyber-shot DSC-T9, Sony Cyber-shot DSC-T90, Sony Cyber-shot DSC-T900, Sony Cyber-shot DSC-TX1, Sony Cyber-shot DSC-V3

Se fanen Kompatibilitet for den fulde, kontrollerede liste og eventuelle begrænsninger.

Sammenlign enhedens ladestik, spænding, strømbehov og eventuelle ladeprotokol med opladerens specifikationer; en stikform eller modelhenvisning alene er ikke tilstrækkelig.

Bestil hos subtel

• Betal med MobilePay
  • Fragt fra 29 kr.
  • 30 dages fortrydelsesret · 3 års garanti
Tekniske detaljer
Artikelnummer: 100811
Vægt: 170 g
Længde: 98 mm
Bredde: 48 mm
Højde: 38 mm
EAN: 4250264999916
Kompatibilitet
Anmeldelser
  • Nadia Frankrig

Denne anmeldelse blev oversat automatisk. Kildesprog var
    C'est un produit que j'avais besoin depuis longtemps, j'ai eu la chance de le trouver sur votre site à un prix abordable. Je suis satisfaite de ma commande. Merci pour tout.
  • Kerstin Tyskland

vær venlig ikke at gøre evalueringen så vanskelig (lang), at den kun afskrækker dig. Jeg skrev, at jeg vil anbefale dig til andre. Er det ikke nok?

bitte machen Sie die Bewertung nicht so schwierig (lang), dass schreckt nur ab. Ich habe geschrieben, dass ich Sie weiter empfehlen würde. Ist das nicht ausreichend?
  • benoliel Frankrig

produktet fungerer uden problemer. Jeg anbefaler det til alle, der har mistet eller forlagt deres kamerabatterioplader.

produit fonctionnant sans aucun problème. Je le recommande à tous ceux qui ont perdu ou égaré leur chargeur de batterie de leur appareil photo.
  • Martin Nederlandene

Een oplader die perfect werkt met de batterij van Sony, de P-BD1, het is een stevige oplader en een erg goeie reserve oplader voor in de auto.
  • nelly Frankrig

Jeg placerede mit batteri direkte, og to timer efter fuld opladning kunne jeg bruge mit kamera igen

j'ai placé mon accu directement,et deux heures après la charge totale,j'ai pu utiliser à nouveau mon appareil photo
  • Carine Frankrig

Accessoire de bonne qualité bien adapté à la charge des batteries que ce soit sur secteur ou en voiture.
  • Jacques Frankrig

Oplader passer perfekt til batteriet i mit ældre kamera.

Chargeur tout à fait adapté à la batterie de mon appareil photo déjà un peu ancien.
  • Friedemann Tyskland

Daglig brug fungerer perfekt uden begrænsninger, for meget emballage

tägliche Verwendung ,funktioniert tadellos ohne Einschränkungen.Zuviel Verpackung
  • Eveline Nederlandene

Det gør, hvad det var lavet til: Opladning af mit kamera .....

Hij doet waarvoor hij is gemaakt: opladen van mijn fototoestel.....😃
  • Pierre Frankrig

Meget godt produkt, øjeblikkelig brug, svarer til mine forventninger

Trés bon produit ,utilisation immédiate ,correspond à mes attentes
Produktsikkerhed

Producent / EU Ansvarlig person

Producent subtel GmbH
Adresse Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland
E-mail info@subtel.dk
Sikkerhedsdatablad Download

Denne formular er beskyttet af reCAPTCHA - Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.

Kunde-login

Tjek ud som ny kunde

Der er mange fordele ved at oprette en konto:

• Se ordre- og forsendelsesstatus
  • Spor ordrehistorik
  • Tjek hurtigere ud
Indlæser...

Opret ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products

Indlæser...

Opret ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products